جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

وضعیت بسیار وخیم «مشهد» در میزان بارندگی | «خراسان رضوی» از نظر میزان بارندگی در پایین‌ترین رده جدول کشور قرار دارد

  • کد خبر: ۱۷۲۲۲۶
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
وضعیت بسیار وخیم «مشهد» در میزان بارندگی | «خراسان رضوی» از نظر میزان بارندگی در پایین‌ترین رده جدول کشور قرار دارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: امسال خراسان رضوی از نظر میزان بارندگی در پایین ترین رده جدول کشور قرار دارد و در حال تجربه بیشترین کاهش بارندگی است و وضعیت مشهد در این زمینه بسیار وخیم است.

حسین اسماعیلیان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: از ابتدای امسال میزان بارندگی مشهد کمتر از ۱۸ میلی‌متر ثبت شده است که نسبت به سال گذشته سال خشک‌تری را داریم.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی در سال آبی جاری در شهرستان مشهد ۸۳ میلی‌متر تاکنون ثبت شده است، ادامه داد: این میزان در شرایط عادی باید ۲۳۵ میلی‌متر باشد، اما شاهد کاهش ۶۵ درصدی بارندگی نسبت به دوره آماری در این شهرستان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در خصوص وضعیت آب این شهر اظهارکرد: نیاز آبی مشهد در شرایط اوج مصرف ۱۲ هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه است که در حال حاضر به میزان چهار هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه کسری تولید و استحصال آب داریم.

وی گفت: به طور متوسط ۱.۳ سانتی‌گراد افزایش دمای هوا برای مشهد ثبت شده است که این امر منجر به افزایش مصرف آب می‌شود، اما ضرورت دارد با توجه به تنش آبی موجود مصرف آب در این شهرستان حداقل به نصف کاهش یابد.

اسماعیلیان با بیان اینکه سرانه آب خانگی هر شهروند مشهدی ۱۲۰ لیتر در شبانه روز است که البته بالا نیست، تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص بارندگی امسال در مشهد لازم است این میزان نیز به نصف کاهش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->